(Українська) У Хмельницькому національному університеті відбувся тренінг для учасників студентських фокус-груп із забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

29 березня 2017 року учасники студентських фокус-груп із забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти гуманітарно-педагогічного факультету та факультету інженерної механіки Хмельницького національного університету прийняли участь у тренінгу «Освітня програма як засіб формування майбутнього фахівця».

Тренінг організовано та проведено співробітниками відділу забезпечення якості вищої освіти: д. пед. н., завідувачем Г.В. Красильниковою, к. п. н, методистом 1 категорії В.В. Білик, спеціалістом 2 категорії О.В. Пястук за участю к. психол. н., доцента кафедри психології та педагогіки Н.М. Сиско.

Завідувач відділу забезпечення якості вищої освіти Г.В. Красильникова відкрила роботу тренінгу та ознайомила учасників із метою його проведення.

 

 

Знайомство учасників студентських фокус-груп здійснювалось під керівництвом Н.М. Сиско.

Наступним етапом тренінгу була доповідь В.В. Білик щодо змісту та структури освітньої програми підготовки фахівців різних ступенів вищої освіти.

Цікавою, ефективною та результативною була практична частина тренінгу впродовж якої учасники студентських фокус-груп виконували поставлені завдання та презентували результати своєї діяльності.

Команда «Інженери людських душ» (Н. Луценко, А. Демкова, С. Шеремета, А. Терещук, І. Оляновський).

Команда «Мадагаскар» (Ю. Фабіян, Б. Драйна, А. Костюк, Л. Гуменюк, А. Лалуєва).

Команда «Креатив і сила» (С. Калашніков, Ю. Ярова, І. Махмудов, А. Савенко, О. Шкаврон).

Команда «Механіки» (Н. Руснак, С. Вознюк, О. Шеремета, М. Ягодін, С. Тадля, І. Рижук, В. Мельник).

Команда «Професіонали» (К. Потайчук, К. Хоменко, В. Цимбалюк, О. Горобець, О. Смолій, О. Синиця, М. Рябець).

Після обговорення результатів тренінгу відбулось вручення сертифікатів учасникам студентських фокус-груп.

Білик В.В., Пястук О.В.

Відділ забезпечення якості вищої освіти